Lancement d'une nouvelle campagne pour les Producteurs de grains du Québec. Elle s'appuie sur un microsite pour diffuser un contenu ludique et informatif sur l'importance des producteurs de grains dans notre alimentation et leurs défis au quotidien. Une vidéo de témoignages donne un visage à la campagne. En ajoutant des médias payants, nous avons touché davantage de gens, renforçant notre rêve d'une agriculture locale forte et durable.
A campaign for the Producteurs de grains du Québec. We've centered it around a microsite, offering engaging and informative content about the vital role of grain producers in our food supply and the challenges they face. A video featuring testimonials humanizes the campaign. By incorporating paid media, we reached more people, bolstering our vision of a robust and sustainable local agriculture.
A campaign for the Producteurs de grains du Québec. We've centered it around a microsite, offering engaging and informative content about the vital role of grain producers in our food supply and the challenges they face. A video featuring testimonials humanizes the campaign. By incorporating paid media, we reached more people, bolstering our vision of a robust and sustainable local agriculture.



Agence : Braque
Direction de création, Direction artistique : Phil Jones
Rédaction : Hugo Léger
Boîte de production : Bryan Allie